New Topic  |  Go to Top  |  Go to Topic  |  Search   Newer Topic  |  Older Topic 
 Meeting someone....

Profile
Author: Arnt Inge  (---.ggsn.netcom.no)
Date:   09-08-08 02:53

Are there anyone outthere who have accutally met some of these girls from russia and ukraine??Or is it just internet flirting??



Arnt

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Gunther  (---.bb.online.no)
Date:   09-10-08 00:09

Mye fisk i havet...vet ikke...hvem er hvem!!

I kke lett å finne noen...vanskelig å finne bakgrunn til jentene...kan jo ha vært noen som har gått gate opp og ned...

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Arnt Inge  (89.8.94.---)
Date:   09-10-08 00:26

ja...akkurat....veldig usikker dating dette

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Gunther  (---.bb.online.no)
Date:   09-10-08 01:36

Har du kontakt med noen..? Jeg får endel brev med fabrikerte svar..skjønner selvfølgelig at de ikke kan så mye engelsk,men blir noenganger litt mistenksom.

Er en helt vanlig mann med ærlige hensikter.

Men det er jo pokker ikke lett å vite her i norge heller. Fordelen er jo at du har de i nærheten men reinsdyr er reinsdyr...Min erfaring ( som så mange andre),er at de spiller uskyldige og litt etter litt dukker sannheter frem.

Er blitt luta lei her så derfor ser jeg meg om etter noe skikkelig et annet sted.

Her har de fått sydd så mye puter at IKEA snart må ansette flere i møbelavdelingen.

Var ute å spaserte endag og så en mann som løp i trikot med en barnevogn foran seg på ettermiddagen,han hadde sikkert fått lov av kona å trene den dagen...mens hu var på Hennes /Maurits og plukket ut nye klær til seg selv.

ja kooooooooooooooooooom!!!!

Sånn skal ikke jeg ende opp!!

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Arnt Inge  (---.ggsn.netcom.no)
Date:   09-10-08 13:51

Har kontakt med et par stykker....litt usikker om jeg skal gå videre, eller med hvem. Det virker som du sier at brevene er "noe" fabrikert...

Ikke lett og skillle klinten fra hveten.

Har fått en del henvendelser om penger....penger til oversetting via tilsynelatende proffesjonelle firmaer etc, dette er helt uaktuellt.
Virker som alle er raka blakke, men ser ut som million dollars...hmmmm
Har gjort som en fast regel å sjekke epostadressen og evt ip adresse til de jeg har kontaktet, får luket ut det meste av typen"scammers"

Tror kanskje jeg tar meg en tur over for å ta prospektene nærmere i øyesyn,.....har som du bare ærlige hensikter.
De jeg har kontakt med nå virker ok.

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Gunther  (---.bb.online.no)
Date:   09-10-08 21:26

Hvordan sporer du IP adresessene...Ja det eneste alternativet er faktisk å reise ned for å sjekke ut hvordan jentene bor,hvilke venner,omgangskrets osv.
Har tenkt å gjøre det samme selv. Men må synkronisere slik at jeg treffer 2-3 jenter iløpet av ei uke.

Hvordan er det med Visa til Ukraina er det nødvendig..?

Har tenkt på poske jenter også det er jo litt nærmere norge.Men her på denne siten er det lite polske damer!

Ble forresten ikke frivillig medlem her..Er på eurorussians og der plukket de min profil. Betalte for 2 mnd her og det virker som om at det her er noe mer seriøst.

Ser også at endel av damene er skilt og bor utafor Ukraina...

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Arnt Inge  (89.8.93.---)
Date:   09-11-08 14:05

Det finnes nettsteder som sjekker adressene.....som oftest er det betalingstjenester....
Det kan være nok å "google" adressen.....

Hvis du tenker reisevisa så er ikke det nødveendig til Ukraina, gyldig pass er godt nok dit.
Visa kort skal man visst være forsiktig med der nede har jeg hørt....
"cash is king"....og da helst dollar..

Jeg ble også utplukket til denne siden fra en annen....Har ikkke vært så ofte innom denne siden etter at jeg ble medlem....så jeg har ikke kontakt med noen på denne siden...

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Julia  (---.pool.ukrtel.net)
Date:   09-19-08 17:19

hey Boys! It's not fair! This is Forum for communication in English!! So come back with you comments in the required language.

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Arnt Inge  (---.ggsn.netcom.no)
Date:   09-19-08 17:23

will do next time.........to much is written to translate

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Jason  (80.80.174.---)
Date:   02-17-09 15:33

Hey everyone!! I just returned from Zaporozhye,Ukraine where I met up with a lady that I have been talking to for several months and she is very real! I have ran into my share of scammers,but thankfully I have found a real woman.We met om a site called R.W. Globe and as far as I'm concerned,this site is very good at keeping scammers out.The women have to go to the agency for an interview before they are allowed on site.I wish everyone good luck!!! Thanks!! Sgt. Jones

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Daniel  (201.196.231.---)
Date:   02-18-09 18:20

Good for you Jason, it is great you found a real woman.

But this site is not that good as you say keeping scammers out because I have found many fake profiles here and girls just asking for money after the 3rd letter.

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Canoe  (---.gwi.net)
Date:   06-08-09 05:44

I met my wife on the internet, unfortunately now divorced. It was a misunderstanding. Watch the language! "Family" usually means YOU. If children are involved, they will say so. Don't send money without meeting them. Just write and enjoy. When the suggestion of money comes up, I just send "nice try", and drop it. Sooner or later ... Don't take it serious, but be truthful. And they do expect YOU to be in charge, when you are together.

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Dale  (---.hsd1.or.comcast.net)
Date:   10-09-09 18:44

My biggest scare and night mare was meeting a women off this site then going to Odessa to meet her .
It truned out to be a theft scam, I had everthing stolen by the women from this site and her two friends who work along with her .
I got out of Ukraine with only my credit cards and a small amout of cash I had hidden on me .
The second women from this site in Ukraine I traveled to meet did not show up or even call me at the Hotel we had planed to meet at .
That was during the Orange Revolution so it was very interesting time for me to be in Ukraine even if I was their alone .
I stayed one Block from all the action going on at Independent quair and watch every night the political speakers giving their speech to the Public .
So scams on this site can cost you far more than the fee to use this site .

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author: Notice: Undefined variable: new_dat  (---.broadband.corbina.ru)
Date:   07-16-10 19:15

It sounds like meeting an FBI or CIA agent or what???

A person who wants to meet someone in reality should do something about it.

If only writing letters- what`s this all for-may be for fun??

And how are things in other countries is everything so dangerous or not so much???

Let me know, because I also need some good ideas about life.

Thanks.

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author:   ()
Date:   07-21-17 10:49

There is lots of scums on this world, there is nothing we can do. As you see guy above me add some adverts about fu***ing shoes. If I need shoes I will go to shope you c**t, anyway where is administrator of this forum?

Reply To This Message
 
 Re: Meeting someone....

Profile
Author:   ()
Date:   01-28-21 12:53

Hello my name is Angelina, single never married no kids looking for serious relationship ... Hope to hear from you soon

Reply To This Message
 Threaded View   Newer Topic  |  Older Topic 


 
 Reply To This Message
 Subject:
   

Main | Member's area | Search | Gallery | Forum | Magazine | FAQ | Links | About Us |
Copyright © 2003-2014 New-Dating.com. All rights reserved.